Užitečné tipy ke cvičení pro ženy

Nové výzkumy zjistili, že ženy mají trénovat jinak než muži, pokud chtějí dosáhnout maximální výsledky hubnutí. Bez nejlepší plán hubnutí na vyvážení hmotnosti v porovnání s procenta tělesného tuku, hubnutí může být obtížné.

Pokud jste příliš se zjišťují, že je těžké ztratit než tělesný tuk, fitness následující tipy vám mohou pomoci k dosažení vašich zhubnout:1. Muži a ženy používat a hromadit tuk jinak jako muži dostali větší množství testosteronu. S takovým velkým množstvím testosteronu to umožňuje muži poskytnout větší lidské růstové hormony, které stimulují zvýšenou svalový růst, úbytek na váze a růst kostí.

A další kyslík čerpání do jejich buněk, když jsou ženy vykonávají ve výši 70% její fyzické schopnosti, muži jsou pouze s použitím 50%.

2. Vaše tukové buňky jsou 5 krát větší než člověk.

3. Vaše velikost může ovlivnit vaše hubnutí režim, zvláště pokud jsou krátké. Malé ženy jsou věřil najít to složitější k použití tuku než ženy větší, protože dostali menší kalorií, které potřebujete. Nejsou schopny udržet dostatečně velký deficit kalorií při dietě, může ztrácí nad tělesného tuku je složitější, pokud jsou malé.

4. Ujistěte se, že monitor složky tabulky. Katalog majitelé mohou být velmi nedůvěryhodné se zdravotní skutečnosti, které nabízejí. Při posuzování etiketě výrobku, je důležité mít na paměti, že:

– Mnoho bez tuku jídla jsou s vysokým obsahem cukru a kalorií
– Je-li na obalu říká ‘ne trans tuky’, může to být ještě s vysokým obsahem nasycených tuků (hubnutí)
– Most low-carb stravy jsou obohacovány v tuku
– Jídla mohou stát, že se cukr-zdarma, ale oni jsou obvykle obohacené na tuky

5. Nesuďte svůj jídelníček založený pouze na vaší váhy. Pokud jste cvičení každý den, tuku spálíte budou využity do svalu. Takže i když váhy nejsou pohyblivé, to neznamená, že nejste zvýšit vaše hubnutí. , Kterým se stanoví bližší sval může nejen pomoci zvýšit váš metabolismus, ale mohou podporovat, aby se stal štíhlejší, šťastnější a udržet liber off.

Máte-li problémy se znovu nastartovat vaše fitness plán, může podpora klinicky prokázanou dietní tablet jako Proactol pomoc. Prokázáno, že až 28%, může Proactol také pomoci omezit chuť k jídlu, zlepší váš cholesterol a snížit váš příjem kalorií o 450 kalorií denně.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *