Nejlepší cviky pro rychlý úbytek hmotnosti

Hmotnost se získava když přijímate více kalorií než vaše tělo potřebuje. Kalorie jsou následně převedeny v těle do tuků pro skladování. Lidé kteří se snaží hubnout mají často mylnou představu že hubnutí vyžaduje velmi málo úsilí jiného než omezení jídla s vysokým obsahem tuku. Pravdou je, že v zájmu hubnutí musíte snížit příjem kalorií a současně zvýšit jejich výdej.Váš příjem kalorií může být snížen pouze nahrazením vysoce kalorických potravin, jako koblihy, kola, a steak s zdravější varianty, jako jsou jablka, grapefruitový džus a celozrnné těstoviny. Kalorií, na druhé straně, může být jednoduše spálen jakýkoli druh činnosti. Samozřejmě, čím více budete aktivní, budete více kalorií spálíte. Pravidelný pohyb a zvýšení fyzické aktivity hodně pomáhá při vylučování nadměrného tělesného tuku.

Jeden z nejlepších, ne-li nejlepší výkon, používají profesionální sportovci a modelů, jak zhubnout, jsou aerobní cvičení. Aerobní znamená ‘s kyslíkem’ a tuk potřebuje kyslík, aby hořet úplně tak, aby spalování tuků při cvičení, je tělo musí být dostatečně zásobována kyslíkem. Aerobní cvičení může být ve formě tance, sportu, nebo opakované rytmické pohyby navrženy tak, aby se zaměřují na specifické svalové skupiny v lidském těle. Příklady aerobní cvičení jsou: step aerobic, jízda na kole, plavání, běh, veslování a chůzi.

Aerobní cvičení je také někdy nazýván kardio cvičení. Kardio cvičení jsou cvičení, které zvýší váš srdeční frekvenci nejméně padesát procent a trvale po dobu, takže vaše preferovaný typ aerobního cvičení to, je to i cardio cvičení.

Existují v zásadě dva typy kardio cvičení, pomalé a rovnoměrné a vysoké intenzitě typu. Pomalý a stabilní kardio cvičení obvykle trvat déle, než dělat, ale spálit více tuků než uhlohydrátů. Vysoká intenzita kardio cvičení, když může být kratší v trvání, spálit sacharidy dřív, než spalování tuků. Vysoká intenzita cvičení fungují dobře pro ty s pomalým metabolismus, neboť ‘po vypálení’ vyplývající z těchto typů cvičení zvyšuje metabolismus dlouho poté, co jste přestal vykonávat.

Upozornění: Tento článek není určen k poskytování zdravotní poradenství a je pouze pro obecnou informovanost. Vždy usilovat o poznatky kvalifikovaný zdravotnický pracovník před zahájením jakékoli zdravotní program.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *