Jednoduché způsoby, jak žít zdravým životním stylem

Slyšíte hodně o zdravým životním stylu, ale co to znamená? Obecně platí, že zdravý člověk nekouří, má zdravou váhu, jí zdravě a cvičí. Zní to jednoduše, že?

Trik pro dosažení zdravého života je dělat malé změny … podnikat malé kroky, například jíst více ovoce, pít čistou vodu … to je jen několik způsobů, jak můžete začít žít zdravě bez drastických změn.

Jak na to

Jedním z největších problémů v dnešní době je nedostatek pohybu. Víme, že je to dobré pro nás, ale vyhnout jako čert kříži buď proto, že jsme zvyklí na sedavý způsob života, nebo strach, že cvičení má být energické, aby stálo za to náš čas. Pravdou je, že pohyb je pohyb, a čím více budete dělat, tím zdravější budete. Dokonce i středně aktivity jako domácí práce, může zahradničení a pěší udělat rozdíl.

Stačí přidat trochu pohybu do svého života můžete:

Snížit riziko srdečních onemocnění, mrtvice a cukrovky
Zlepšit společné stability
Zvýšení a zlepšení rozsahu pohybu
Pomoci udržet flexibilitu, jak jste věku
Zachovat kostní hmotu
Prevenci osteoporózy a zlomeniny
Zlepšit náladu a snížit příznaky úzkosti a deprese
Zvýšit sebevědomí
Zlepšit paměť u starších lidí
Snížit stres

Takže, i když se rozhodnete pro malé změny a skromnější hubnutí, můžete vidět výhody jsou ještě docela dobrý. Jedna studie zjistila, že jen 10% snížení hmotnosti pomohlo obézních pacientů snížení krevního tlaku, cholesterolu a zvyšuje životnost.

Jednoduché způsoby, jak přesunout své tělo

Můžete začít proces hubnutí nyní přidáním trochu více aktivity do vašeho života. Pokud nejste připraveni na strukturovaný program, začít v malém. Každý trochu počítá a to vše přispívá ke spalování většího množství kalorií.

Vypněte televizi. Jednou týdně, vypněte televizor a udělat něco trochu více fyzické s rodinou. Hrát hry, projít … téměř vše, co bude více aktivní než sedět na gauči.
Chodit více. Podívejte se na malé způsoby, jak chodit více. Když se dostanete na poštu, se projít kolem bloku, vzít psa za příplatek výlet každý den nebo chodit na běžeckém pásu po dobu 5 minut, než se dostane připraven k práci.
Udělat nějaké domácí práce. Odklízení sněhu, práce na zahradě, hrabání listí, zametání podlahy … tyto druhy činností nesmí být “energický” cvičení, ale mohou vás pohybující se a zároveň získat svůj dům v pořádku.
Pace, když mluvíte. Když jste na telefonu, tempem kolem nebo dokonce udělat nějaké čištění při gabbing. To je skvělý způsob, jak zůstat pohybu a zároveň dělat něco, co vás baví.
Buďte si vědomi. Udělejte si seznam všech pohybových aktivit děláte v typický den. Pokud zjistíte, že převážná část svého času sezení, aby další seznam všech způsobů, jak lze přemísťovat více – vstávat každou hodinu natáhnout nebo chůze, chůze po schodech v práci, atd.

Další informace o dalších způsobech, jak se vejdou do cvičení.

Dobře jíst

Jíst zdravou stravu je další součástí zdravého životního stylu. Nejen, že můžete čisté strava pomoc s hmotností řízení, ale také může zlepšit své zdraví a kvalitu života, jak jste s přibývajícím věkem. Můžete použít nový MyPlate zjistit, kolik kalorií, které potřebujete, a to, co skupin potravin byste se měli zaměřit na, nebo, pokud hledáte menší změny, můžete použít tyto tipy pro jednoduché způsoby, jak změnit způsob, jakým jíte:

Jezte více ovoce. Přidejte ji do svého obilí, vaše saláty nebo dokonce vaše večeře
Sneak ve více vegetariáni. Přidat je kdekoli můžete – rajče na vašem sendvič, paprikou na vašem pizza, nebo extra zeleninu ve vašem omáčky. Uchovávejte pre-cut nebo konzervované / zmrazené vegetariáni připravené pro rychlou občerstvení.
Zapněte zálivka. Pokud budete jíst plnotučné obvaz, přejít na něco lehčí a budete automaticky jíst méně kalorií.
Jezte s nízkým obsahem tuku nebo bez tuku mléka a mléčných výrobků. Přechod na odtučněného mléka nebo tuku zdarma jogurt je další jednoduchý způsob, jak jíst méně kalorií, aniž byste museli měnit příliš ve vaší stravě.
Udělat nějaké náhražky. Prohlédněte si seznam skříně nebo lednice a vybrat 3 potraviny, které jíte každý den. Zapište si obsah živin, a až budete příště v obchodě, kde najdete nižší kalorické náhražky za pouhých ty 3 položek.

Najít další nápady pro zdravé potraviny s tímto zdravých jídel Grocery List.

Vytvoření zdravého životního stylu nemusí znamenat drastické změny. Ve skutečnosti, drastické změny téměř vždy vést k selhání. Malé změny v tom, jak žijete každý den může vést k velké odměny, tak zjistit, co můžete být zdravý dnes.